2024-03-20 05:44

שירותי התקשורת שחיפשתם: בעלי עסקים, הגיע הזמן להכיר את Voicenter

אין עסקים בלי תקשורת. למעשה, היבט התקשורת בעסקים, משמעותי מאוד להצלחתם. כיום, מוצעים בהקשר זה שירותי תקשורת רבים ומגוונים, אשר פותחים הזדמנויות מתוחכמות ומאפשרים הפקת המיטב מתחום התקשורת. היכן מוצאים את כל שירותי התקשורת החשובים ועוד, אצל ספק מנוסה אחד? התשובה היא חברת Voicenter.

מתמחים ומנוסים

כאשר בוחרים חברה כספקית שירותי התקשורת שלכם, הייתי רוצים באופן טבעי חברה מקצועית ככל הניתן. זה אומר חברה שעוסקת ספציפית בכך וחברה כזו, אשר עושה זאת מזה שנים רבות. ואכן, תמצאו אצל voicenter פתרונות תקשורת מגוונים במסגרת מערכת הטלפוניה המתקדמת שלה, תחום בו היא עוסקת החל משנת 2007. למעשה, החברה פיתחה את המערכת שהיא מספקת בעצמה. כלומר, היא מציעה מענה איכותי לכל שירותי התקשורת שחיפשתם, מספק מומחה אחד. ניתן לרכוש אצלה גם חומרה משלימה בנושא תקשורת, כולל נתבים, טלפונים ואוזניות.

תכונות בולטות

בשירות המרכזייה, נכללים בין השאר

  • מנגנון Interactive Voice Response – IVR הוא נתב שיחות מתוחכם, אשר משפר באופן ניכר את הטיפול בשיחות נכנסות.
  • חייגן – את הטיפול המשופר בשיחות נכנסות, משלים מנגנון חייגן לטיפול יעיל בהוצאת שיחות. הדבר בא לידי ביטוי, במיוחד כאשר יש לחייג אל מספר גדול במיוחד של מספרי יעד.
  • הצפנה – יכולת הצפנת שיחות, אשר משפרת אבטחה ופרטיות של התקשורת שלכם בעסק.
  • שמירת שיחות – המערכת מאפשרת להקליט שיחות בקלות, לגבות הקלטות אלה ולחפש בנוחות בקבצי ההקלטה.
  • שיחות בחינם – יכולת לבצע בחינם, שיחות פנימיות בין שלוחות שונות בתוך העסק.

 

 

ניהול מתקדם

היבט חשוב במיוחד, הוא היכולת לאסוף מידע עדכני ומדויק על פעילות המערכת ולנתח אותו בדרכים מתקדמות. זהו מפתח רב עוצמה, לשיפור מתמשך. חשוב לזכור, שפעילויות תקשורת שונות, נמצאות בעסקים במרכז של תהליכים עסקיים רבים. הן מעורבות בפעילויות של מחלקות רבות והיבטים רבים של תפקוד העסק הממוצע. למשל, אדם עשוי להתקשר ולשאול שאלות בהמשך לקמפיין של מחלקת השיווק. בשלב זה הוא לקוח פוטנציאלי. הוא עשוי להתקשר שוב בכדי לבצע רכישה – כאן הוא כבר לקוח בפועל וזהו עניין למחלקת המכירות. מחלקת התמיכה עשויה לקבל ממנו פניה בהמשך בנושא תקלה – כעת זהו לקוח שאולי שוקל לא לרכוש שוב מכם.

שרות ענן לתקשורת גמישה

המוצר המרכזי של Voicenter הוא מרכזיה לעסקים בענן. פירוש הדבר, שאתם מקבלים מייד את יתרונות מחשוב הענן, כולל

  • אי תלות – צמצום התלות, במיקום של ציוד פנימי בעסק. יכולת לגשת למרכזיה בענן, מכל מקום, בכל זמן שנוח לכם ומכל התקן מחשוב. תוכלו למשל לגשת אליה במסגרת עבודה מהדרכים, מסניף אחר או מהבית אחרי שעות העבודה.
  • חסכון במשאבים – חסכון ניכר במשאבי תקציב, זמן וכוח אדם. זאת, תודות לעובדה הפשוטה, שמרכזיה כזו מחליפה ציוד פנימי בעסק, חומרה וגם תוכנה. מאחר שכל זאת נמצא באחריות הספק, גם אין צורך לשלם לעובדים או לנותני שירות, עבור תחזוקה פנימית של ציוד התקשורת. משאבים אלה שחוסכים בצורה כזו, זמינים כעת להפניה לכיוון אחר, ככל שנראה לכם. איזה עסק לא מעוניין לפנות עוד משאבים, עבור פעילויות הליבה שלו?
  • גמישות בשימוש – יכולת לצרוך היקפי משאבים משתנים, בצורה קלה ונוחה. כמו כן, מערכת הטלפוניה מבוססת על טכנולוגית VoIP (Voice over IP) ולכן היא גמישה במיוחד מבחינה טכנולוגית. קל לחבר אותה למערכות נוספות, מסוגים שונים, ככל שנדרש.

לסיכום

אל תתפשרו על איכות שירותי התקשורת שלכם או על שימוש בכל השירותים אשר אתם זקוקים להם. אל תתפשרו על הספק למטרה זו! נסו את Voicenter.

מאמרים אחרונים

דברו איתנו על מה שמעניין אתכם

על הרכבת קואליציה בישראל

נגישות