דיור מוגן הוא תחום מורכב לניהול. זהו לא עסק קטן ופשוט. הפתרון לכך עשוי להגיע בצורות רבות, אך אם ישנה מערכת אחת שיכולה לנהל כל זאת באופן מרוכז, האם לא עדיף? ובכן, מסתבר שיש! מערכת זו נקראת תפנית וזהו הסבר בסיסי לגביה:
פתרון מרכזי לכל הדרוש
הרעיון המרכזי הוא כאמור פשוט – לנהל הכול ממערכת מחשוב מרכזית אחת. אלא שמימוש הרעיון איננו דבר של מה בכך. מערכות מחשוב לניהול עסקים נוטות לעסוק בנפרד בדברים שונים. כלומר, עסקים רוכשים אוסף תוכנות, שכל אחת נותנת מענה לאתגר אחר. מערכות ERP Enterprise Resource Planning לוקחות זאת צעד אחד קדימה, בכך שהן כוללות מודולים אינטגרטיביים, שכל אחד מהם עוסק בתחום אחר. מערכת כזו בעסק, תספק שירות מעולה שחייב להכיר, כל ארגון אשר עוסק בדיור מוגן. אלא שמה שחסר בתמונה ותפנית פותרת, היא התאמה מראש של מערכת ה-ERP, עם פתרון ייעודי וייחודי לצרכי מגזרים שונים. במקרה הנוכחי אנו מדברים על דיור מוגן, אם כי תפנית מותאמת מראש גם למגזרים רבים נוספים. כגון חברות שירותים, יבואני רכב, ליסינג והשכרה, חברות בתחום האשראי החוץ בנקאי, יבואני ומשווקי מוצרי צריכה, מרכזים רפואיים, מי שמנהלים מרכזים לוגיסטיים, גופים העוסקים בנכסים ונדל”ן מניב, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים ואף עסקים בתחום מוצרי הגמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה).
מה כלול?
במסגרת היכולות השונות של תפנית ספציפית עבור ארגונים בתחום הדיור המוגן, זמינות יכולות אלה:
ניהול מתעניינים בשרות – כל מי שמתעניינים בשרות והם לקוחות פוטנציאליים, יוכלו להיות מנוהלים במרוכז באמצעות תפנית. המערכת תתעד הצעות שמעבירים לאנשים אלה ותוכל להציג בפניהם את המידע על אפשרויות הדיור שזמינות דרככם, כולל מתן המחשות לכך בצילומים.
ניהול מכירות – מערכת תפנית גם מסייעת לכם לנהל תהליכי מכירה שונים, אשר מסייעים להפוך מתעניינים ללקוחות בפועל.
ניהול הדיירים – כמובן, יכולת מרכזית וחיונית, היא ניהול פרטי כל הדיירים במקום. זאת, כולל רישום וניהול מרוכז ויעיל, של כל פריט מידע חיוני נוסף מעבר לפרטי הזיהוי, כגון פרטי חוזה, הליכי דרישות תשלום ותהליכי גבייה מהלקוחות.
ניהול נכסים – תפנית מסייעת לכם בניהול הנכסים השונים שבבעלותכם. זאת, עד לרמה של סיוע בניהול בניין, קומה ויחידה ספציפיים בעסק.
ניהול שירות – ניהול קריאות שרות, טכנאים וכדומה.
ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – ניהול שירותי דיור מוגן, מחייב כמובן גם לנהל שרשרת אספקה ולטפל בלוגיסטיקה לא פשוטה. קל יותר לעשות זאת, באמצעות המודול הייעודי לכך בתפנית.
ניהול פיננסי – עסק מורכב כמו דיור מוגן, כרוך כמובן בניהול כספי לא פשוט. באמצעות תפנית, תוכלו לתת לכך מענה מקצועי ומסודר.
ניהול ארכיון דיגיטלי – מידע בסופו של דבר מתיישן ולא דרוש לשימוש מידי. עם זאת, ישנו מידע רב מסוג זה בעסקים שעדיין חיוני לשמור, מסיבות שונות. בעזרת רכיב הארכיון הדיגיטלי בתפנית, תוכלו לתת לכך מענה מצוין.
גם מאוחד וגם גמיש
המודולים השונים של תפנית מסוגלים לעבוד כל אחד בפני עצמו. כמו כן, הם עובדים במידת הצורך ביחד, בצורה אינטגרטיבית מאוד. כפי שראיתם, המערכת כוללת מודולים ייעודיים לניהול מרכזי דיור מוגן, אך גם מודולים גנריים לניהול, בתחומים כגון ניהול פיננסי, ניהול לוגיסטי, ניהול קשרי לקוחות, מכירות ושירות.
לסיכום
ארגונים בתחום הדיור המוגן יעשו בחוכמה, אם יבדקו היטב אפשרות כמו שימוש במערכת תפנית. זה פשוט תפור במיוחד עבורם!